5 måder at undgå hedeslag på arbejdspladsen

Personer, der arbejder i industrielle arbejdspladser lider hedeslag på daglig basis. Nogle arbejdsmiljøer kan få så højt som 45 grader, som potentielt kan blive meget farligt for arbejdstagere. Hedeslag er en betingelse, som er forårsaget af over eksponering for varme, hvilket resulterer i en forringelse af kropsvæsker.
Varmen er udmattelse forårsager svimmelhed, svaghed, kvalme og potentielt kan forårsage enkelt til at besvime eller besvimer. Dette udgør stor fare i worukplaces, hvor medarbejderne konsekvent betjene tunge maskiner. Hvis en person passerer ud for endnu et sekund deres liv kan være i stor fare.
Der er mange måder at undgå hedeslag især for dem, der arbejder i en industriel arbejdsplads med skrappe arbejdsvilkår. Følgende er en liste over de top fem måder at undgå hedeslag på arbejdspladsen:
1. Drik masser af vand – dehydrering er en nøglefaktor i hedeslag. Jo varmere du er, jo hurtigere din krop absorberer væsker og den mere vand du skal bruge for at fungere ordentligt. Altid har vand på hånden og forsøge at holde dig selv som hydreret som muligt på alle tidspunkter.
2. arbejde i intervaller – arbejdet en hel Skift uden pause er sikker på at sætte dig i høj risiko for hedeslag. Tage en pause hver time eller så for at sikre at du får et pust af frisk luft. Adskille dig fra alt for varmt arbejdsmiljøet, fordi der i disse betingelser for 8 timer straight er usikre.
3. Tag nattevagt – afhængigt af din situation, denne faktor måske eller måske ikke være muligt. De hotteste tider hele dagen er mellem 11 om morgenen og 4-tiden om eftermiddagen. Det sagt, (hvis det er muligt) jeg vil varmt anbefale arbejder i løbet af natten, når temperaturerne er betydeligt lavere.
4. hvile – Sørg for at få en god nats søvn før en lang dag i en industriel arbejdsplads. Resten vil energize din krop og sind for dagen og vil gøre dig mindre tilbøjelige til at blive svag og lider hedeslag. Mindst 7-8 timers søvn anbefales per nat.
5. Spis – som hvile, spise vil også give dig energi din krop kræver for at kæmpe mod hedeslag. Sørg for, at når du tager dine pauser, du har også en lille snack, som vil holde dig næret et par mere timer.
Efter de retningslinjer, der er anført ovenfor, vil mindske din sandsynligheden for at lide af hedeslag på jobbet. Hvis du finder dig selv oplever symptomer på hedeslag, forlade arbejde for dagen. Hedeslag er kroppens måde at lade dig vide, at den skal køle ned og hvile. Ignorerer symptomerne kan sætte dig og din krop i alvorlige mængder af fare.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *